#relacoespublicas #rp #rpmoda #pr #publicrelations » Agência de Marketing Digital » Luxo ou Lixo?! |
Publicity under the gaze of boldness
24/02/13, 20:13 | |
The Advertising is the "Soul of Business" would have some advertising to your customer, with the intent to seduce him and so have sold their idea. But how well does this idea to a client, the professional advertising and more to the viewer, the consumer? Many ideas derive from egos and know that everyone has their way of interpreting the world, a brand, the desire of the other. And several times more advertisements focus of a moment that we have already set it as perishable; expired. What you see today already has a short time to speak, act and end with success or failure. The ideas (idealizations) increasingly have been scarce, weak and sexist and worst of all, accepted by many companies who buy them. Advertisements that are ingested by many who are on the other side, without criticism, or the attitude of a no. The point is that communications agencies today are becoming Wars Nations, with thoughts and defenders of dangerous strategies that can influence in a very negative society today. This society living on the banks of believing everything he sees and speaks. Too the bad we no longer believe in "Fairy Tales" or "Stories by Fishermen." A brand should be propagated with a single purpose: to captivate you and never corrupt him. A Publicidade é a "Alma do Negócio” já diria algum publicitário
ao seu cliente, tendo como intuito seduzi-lo e assim ter sua idéia vendida. Mas
até que ponto essa idéia faz bem para um cliente, o profissional de propaganda
e mais ainda ao expectador, consumidor? Muitas idéias derivam de egos e sabemos que cada um tem sua
forma de interpretar o Mundo, uma marca, o desejo do outro. E diversas vezes
propagandas focam mais um momento que podemos já defini-lo como perecível, de
validade vencida. O que se vê hoje já se tem um período curto para falar, agir
e terminar com sucesso ou fracasso. As idéias (idealizações) cada vez mais têm
sido escassas, fracas e machistas e o pior disso tudo, aceita por muitas
empresas que as compram. Propagandas que são
ingeridas por muitos que estão do outro lado, sem crítica, ou com a
atitude de um não. A questão é que as agências de comunicação hoje em dia estão
se transformando em Nações de Guerras, com pensamentos e defensores de estratégias
perigosas que podem influenciar de uma forma muito negativa a sociedade hoje em
dia. Essa sociedade que vive á margem do acreditar em tudo que vê e fala. Pena
que não acreditam mais em "Contos de Fadas” ou "Histórias de Pescadores”. Uma
marca deveria ser propagada com um único intuito: cativar-lhe e nunca lhe corromper. By Ange de Luxe | |
Visualizações: 580 | |
Total de comentários: 0 | |