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Galeries Lafayette anunciou que tem obtido a licença de construção do projeto arquitetônico de sua fundação corporativa A Fondation Galeries Lafayette abre suas portas no inverno de 2016. Presidida por William Houze, diretor da Imagem e do Patrocínio de Galeries Lafayette e das Lojas de Departamento Filial e Ginette Moulin que detém a presidência de honra, a Fundação tem como objetivo guardar a arte contemporânea e toda a criação da Galeries Lafayette numa área de 2500 m2. Será um local de produção e exposição dedicada à arte nas expressões mais atuais, artes visuais da moda, artes do projeto vivo. O projeto e arquitetura do edifício foram confiados a empresa de renome internacional OMA. O Grupo está orgulhoso e feliz por trazer mais uma prova de seu compromisso na criação e contribuição ainda mais na atratividade, com um pouco mais de cultural para a cidade de Paris.

by #Galeries Lafayette
Luxo ou Lixo?! | Views: 330 | Date: 06/07/14 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)

Bolder é o melhor com esta coleção candy-brilhante, com tons lúdicos para coordenar ou chocarem para um look de verão doce.
MIX AND MATCH Discover new nail shades to coordinate or clash from the Summer 2014 collection.
by #Chanel
Luxo ou Lixo?! | Views: 376 | Date: 06/07/14 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)

Para a campanha publicitária de Philipp Plein Outono / Inverno 1415, o estilista optou por apresentar a emoção de seu desfile de moda FW1415 Milan intitulado "My American Dream" por meio de uma seqüência de imagens gravadas ao vivo durante o evento. A campanha inclui cenas espetaculares das chamas e top models, combinadas com imagens de bastidores clicadas. Um convite pessoal do designer para entrar em seu mundo fantástico e vivenciar de perto a emoção e a magia deste espetáculo de moda dedicado ao espírito pioneiro da América. Um espírito onde a liberdade reina e nada é impossível, como no mundo de Philipp Plein.
INTRODUCING THE PHILIPP PLEIN FALL/WINTER 2014/2015 ADVERTISING CAMPAIGN

by #Philipp Plein
Luxo ou Lixo?! | Views: 311 | Date: 05/07/14 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)

Maserati NewTo mark 100 years of history, Maserati is hosting special event packages.

Back to 1937 Package, Modena, 18th September
This includes access to the Maserati display in the Piazza Grande, a tour of the Maserati factory or a visit to the Maserati Centennial Exhibition, a unique ‘Walking Dinner’ within the Maserati production line, and four-star hotel accommodation.

2014 and beyond Package, Turin, 19th - 20th September
This provides access to the Maserati celebrations at the Reggia di Venaria, a vote for the Maseratis in the Concours d’Elegance, a gala dinner, four-star hotel accommodation, and a tour of Maserati’s new factory.

Maserati Oldby #Maserati
Luxo ou Lixo?! | Views: 383 | Date: 21/06/14 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)

Krysten Ritter, wearing Oscar Tiye heels for the 2014 LA Film FestivalKRYSTEN RITTER STEPS OUT IN OSCAR TIYE SHOES FOR THE LA FILM FESTIVAL SCREENING OF " THE ROAD WITHIN".
Krysten Ritter, wearing Oscar Tiye heels for the 2014 LA Film Festival screening of "The Road Within." She looked stunning wearing the IMAN, in black leather. Price available upon request.
ABOUT OSCAR TIYE
The brand was launched in the Spring of 2013 by it’s founders Amina Muaddi and her business partner, Irina Curutz. The design details, reminiscent of the delicate architecture of the mosques, lead to elaborate mixes and sophisticated patchworks of leathers. Inspired by carpet patterns, painted glass and ceramics of the byzantine world that are transformed into bold designs that skillfully mix opulence and minimalism. The result is a sleek and sophisticated collection. All Oscar Tiye shoes have a special inner sole with a padded cushion that gives extra comfort to the
wearer.  The stylized logo of the brand represents a scarab - a sacred symbol, a lucky charm and bearer of happy events and adorns  the bottom of every shoe. The collection of shoes and bags, are produced in the prestigious Riviera del Brenta area of Italy to ensure the exceptional quality of the product.
ABOUT THE DESIGNER

Jordanian born, Amina Muaddi began her styling career  after graduating in fashion communication at the European Institute of Design in Milan,Italy.  After working as a fashion assistant and editor for high end magazines like l’uomo Vogue, American Vogue and GQ she decided to launch her own brand.  The Oscar Tiye collection was born out of the desire to transmit her aesthetics in a more powerful way and create the perfect shoe.
 
Image right and availability at gettyimages

By #Nancy Lucas
Luxo ou Lixo?! | Views: 458 | Date: 19/06/14 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)

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